Tradycja i fachowość górą

Poczta Polska wygrała przetarg na obsługę polskich sądów w latach 2016-2018.
Jej oferta zdobyła blisko 98 punktów na 100 możliwych, wynika z decyzji Centrum Zakupów dla Sądownictwa. Jak podała firma, jest ona najkorzystniejsza i spełnia wszystkie wymagania specyfikacji zamówienia.

„Poczta Polska udowodniła, że państwowa firma może realnie konkurować i zmusić przereklamowanego konkurenta do odwrotu. Ten przetarg to ważny element w rozwoju Poczty Polskiej. Walczymy o nasze miejsce na rynku, poszukując dodatkowych źródeł przychodu, rozwijając usługi finansowe i zdobywając kontrakty nie tylko na obsługę listów, ale przede wszystkim – paczek” – powiedział rzecznik Poczty Polskiej Zbigniew Baranowski.

Konkurencyjna propozycja złożona przez PGP uzyskała tylko 67,79 pkt.

Poczta Polska ogłosiła pod koniec marca br. swoją strategię rozwoju. Motorem rozwoju grupy będą usługi paczkowe i kurierskie. Oznacza to dwukrotny wzrost przychodu z paczek i łańcucha usług dla e-commerce. Firma chce także jak najlepiej obsługiwać rynek tradycyjnych listów, które wciąż stanowią większość przychodów Poczty. Przygotowała również kompleksowe rozwiązanie dla przesyłek poleconych, oparte na Elektronicznym Potwierdzeniu Odbioru (EPO). Jest to system wykorzystujący tablety dla listonoszy i pady w placówkach pocztowych. Informacja o doręczeniu przesyłki zostanie wysłana elektronicznie do systemu nadawcy od razu po odebraniu przesyłki przez adresata i złożeniu przez niego podpisu bezpośrednio u listonosza na urządzeniu mobilnym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>