Konsumenci drugiej kategorii

SA�owackie Stowarzyszenie KonsumentA?w po raz kolejny zwraca uwagA�, A?e produkty tej samej marki rA?A?niA� siA� jakoA�ciA� i skA�adem w rA?A?nych krajach. Jak dotA�d nie zdoA�ali skA�oniA� producentA?w do zmian tej praktyki.

Jak informuje serwis Wyborcza.biz, w pieprzu kupionym w Niemczech jest mniej pokruszonych ziaren niA? w tym pochodzA�cym z BuA�garii. W rumuA�skiej Coca-Coli znajdziemy taA�szy cukier niA? w tej z Austrii. Grupa europarlamentarzystA?w przedstawiA�a wyniki badaA� nad jakoA�ciA� markowych produktA?w w rA?A?nych krajach. W prA?bnym koszyku SA�owackiego Stowarzyszenia KonsumentA?w znalazA�y siA� czekolada mleczna Milka, Coca-Cola, przyprawy Kotanyi oraz kawy Nescafe, Jacobs i Tchibo. DziaA�acze stowarzyszenia zrobili zakupy w Austrii, BuA�garii Czechach, Niemczech, Polsce, Rumunii i na SA�owacji.

a�� a�zNiektA?re miA�dzynarodowe koncerny przygotowujA� produkty o rA?A?nej jakoA�ci do rA?A?nych krajA?w. KupujA�cy za granicA� nie moA?e byA� pewny, do jakiej strefy zostaA� zaliczony dany kraj i jakiej jakoA�ci produkt kupujea�? a�� piszA� autorzy raportu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>