Zareklamuj się w „Nowym Obywatelu”!

„Nowy Obywatel” to najlepsze miejsce do promowania działań organizacji pozarządowych i administracji (np. publikacji czy szkoleń), informowania świadomych konsumentów o „odpowiedzialnych” produktach i usługach, reklamowania książek i czasopism o profilu intelektualnym.

Pierwsze wydanie: jesień-zima 2000 r. (pod nazwą „Magazyn Obywatel”)
Nakład: 1500 szt.
Cena: 15 zł (Europa 5,5 €, USA 7 $)
Częstotliwość: kwartalnik
Format: 205 × 290 mm
Liczba stron: 160 (wnętrze) + 4 (okładka)
Kolor: wnętrze – cz.-b., okładka – pełny kolor
Dystrybucja: Empik, saloniki prasowe, prenumerata
Promowane wartości: aktywne społeczeństwo, solidarne i demokratyczne państwo, egalitarna gospodarka, szacunek dla dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego

Czytają nas:

  • Działacze społeczni. Regularną lekturę pisma deklarują publicznie aktywiści obywatelscy, pracownicy trzeciego sektora, działacze gospodarczy, liderzy związków zawodowych.
  • Środowiska akademickie. Pismo prenumerują wykładowcy i studenci studiów społecznych, szczególnie socjologii, polityki społecznej, politologii, ekonomii oraz stosunków międzynarodowych. Jest regularnie wykorzystywane podczas zajęć m.in. w Instytucie Polityki Społecznej Uniwersytetu Warszawskiego.
  • Przedsiębiorcy społeczni. „Nowy Obywatel” dystrybuowany jest podczas branżowych imprez sektora ekonomii społecznej oraz wśród środowisk spółdzielczych. Pismo zostało zarekomendowane przez Departament Pożytku Publicznego resortu pracy i polityki społecznej wszystkim Ośrodkom Wspierania Ekonomii Społecznej.
  • Politycy i urzędnicy. Politycy, samorządowcy oraz pracownicy administracji terenowej i państwowej kupują lub otrzymują czasopismo głównie ze względu na dodatek ekonomiczny („Gospodarka Społeczna”).
  • Kręgi opiniotwórcze. Pismo rekomendowali publicznie lub gościli w nim jako autorzy tekstów bądź bohaterowie wywiadów m.in. Zygmunt Bauman, Andrzej Mencwel, Jadwiga Staniszkis.

Cennik reklam w kwartalniku:

nowy-obywatel_reklama_cennik-01Okładka
IV str. – 4000 zł
II lub III str. – 3000 zł
1/2 okładki II lub III – 2000 zł

Środek
cała strona – 2000 zł
pół strony – 1200 zł
1/4 strony – 800 zł
1/8 strony – 500 zł

Cennik reklam na nowyobywatel.pl:

nowy-obywatel_reklama_cennik-02Pod menu głównym (960 × 100 piks)
(strona główna)
1 tydzień – 700 zł
1 miesiąc – 2400 zł

Pod „kołowrotkiem” (462 × 55 piks)
(strona główna)
1 tydzień – 400 zł
1 miesiąc – 1200 zł

Trzeci łam (140 × 170 piks)
(wyświetla się na każdej podstronie)
1 tydzień – 400 zł
1 miesiąc – 1200 zł

Czwarty łam (pod „Biblioteką Obywatela”) (230 × 80 piks)
(wyświetla się na każdej podstronie)
1 tydzień – 400 zł
1 miesiąc – 1200 zł

Linki pozycjonujące

Nasz serwis jest bardzo dobrze pozycjonowany w wyszukiwarkach, dzięki czemu również strony WWW, do których prowadzą zamieszczane przez nas odnośniki, osiągają wyższe miejsca w wynikach wyszukiwania. Wykupienie linków pozycjonujących na stronie nowyobywatel.pl – zawierającej dużo treści, a niewiele linków zewnętrznych – daje szczególnie dobre efekty reklamowe (wyjaśnienie znaleźć można tutaj).

Ze względu na wiele różnych form tej usługi, od zwykłego odnośnika po banery, jest ona wyceniana indywidualnie. Osoby zainteresowane wypromowaniem swojego serwisu prosimy o kontakt.

Oferta specjalna – Mecenas numeru:

++ reklama na okładce
++ podziękowania za spisem treści (cała strona czarno-biała)
++ banner na WWW, nad działem „Opinie”, przez cały okres dostępności pisma w ogólnopolskiej dystrybucji (3 miesiące)
++ podziękowania na naszym profilu na portalu Facebook, dwukrotnie – zaraz po premierze nowego numeru i bezpośrednio przed pojawieniem się następnego.
= 7500 zł.

Rabaty:

Dla inicjatyw, organizacji oraz firm, które uznamy za szczególnie pożyteczne, istnieją możliwości rabatów.

Nie każdy może opublikować reklamę w naszym piśmie. Reklama w „Nowym Obywatelu” to inwestycja dla tych, którym bliskie są nasze wartości.